Takaisin tapahtumat -sivulle

Vain elämää 25.10.2008 tapahtuma Valkeakoskella

Tänä syksynä tuli kuluneeksi 65 vuotta Irwin Goodmanin syntymästä ja valtakunnallinen Irwin-klubi, Irwin Goodman ry juhlistaa sitä järjestämällä juhlavuoden kunniaksi kaikille avoimen Vain elämää – Irwin65 -tapahtuman Hotelli Waltikassa lauantaina 25.10. klo 20 alkaen.

Klubi on viettänyt Irwin65 -juhlavuotta erilaisten tapahtumien merkeissä, viimeksi Hämeenkyrön Lavajärvellä syyskuussa ja sitä ennen heinäkuussa Hämeenlinnassa ja nyt kokoonnutaan siis joukolla juhlavuoden päätapahtumaan Valkeakoskelle.

"Vain elämää " -tapahtuma on järjestetty Valkeakoskella jo neljästi aikaisemminkin ja aina meno on ollut reteetä ja rentoa. Samalla kun siirrymme talviaikaan kyseisenä viikonloppuna, matkaamme myös musiikillisesti ajassa taaksepäin; jopa kuusikymmentäluvulle asti, muistellen Irwinin uran huippukohtia eläen samalla kuitenkin täysillä tätä päivää; työmiehen lauantaita

Vuonna 1965 näin lokakuun lopussa ilmestyi Irwin Goodmanin ensimmäinen levy "En kerro kuinka jouduin naimisiin" ja siitä se hittiputki sitten alkoi; "Työmiehen lauantai", "Ei tippa tapa", "Ryysyranta" jne. Lauantaina olisi mahdollisuus kuulla Irwinin hittejä ja ehkäpä niitä harvinaisempiakin biisejä kolmen vuosikymmenen varrelta usean esittäjän tulkitsemana.

Tapahtumassa esiintyy mm. Kadun Kaswatti ja Irwinin Lasten "alkutrio", Iriwnin kolme pitkäaikaista keikkakaveria, Harri, Esko ja Ari G, joista viimemainittu esiintyy illan aikana myös yksin. Lisäksi luvassa on yllätysesiintyjiä sekä muutakin toimintaa illan mittaan. Alkuillasta Ari G Lahden kanssa esiintyy ainakin Irwin-karaoke kilpailun hiljan voittanut Hanksi. Irwin-klubi toivottaa näihin iloisiin iltamiin tervetulleeksi klubin jäsenten lisäksi myös kaikki muut rennon elämäntavan ja reteen musiikin ystävät.

Pääsylippu tilaisuuteen maksaa 8 euroa, Irwin-klubin jäsenet saavat lipun 7 eurolla esittäessään lipunmyyjälle juuri postin kautta tulleen tuoreen jäsenkorttinsa. Irwin-klubin toiminnasta antaa lisätietoa klubin puheenjohtaja Ari Lahtivaikkapa sähköpostin välityksellä, yhteystiedot löytyvät sivuston yhteistiedot osioista. Hotellin palveluista voi tiedustella suoraan Waltikasta, samoin huoneet voi varata suoraan Waltikan myyntipalvelusta www.valkeakosken-waltikka.fi
Kahden hengen huone 75 euroa, sis pääsyliput

Anne Mäki-Kauppila, Irwin-klubin tiedottaja