Takaisin tapahtumat-sivulle

Kesä 2009 ennakkotietoa
Ainakin: Rääkkylä, Keuruu, Hämeenlinna, Valkeakoski, Tampere, Hamina, Hämeenkyrö...
Irwin-klubi tapahtumissa ja tapahtumien keskipisteessä!

Irwin-klubi, Irwin Goodman ry järjestää eri puolille Suomea iltamia ja tapahtumia, ohjelmassa on monipuolista musiikkia eri vuosikymmeniltä, joskus myös elokuvaesitys (dokumenttielokuvanäyte, Irwin ja aikalaiset...). Paikat ovat enimmäkseen viihtyisiä ravintoloita, mutta myös muunkinlaisissa huvipaikoissa ollaan hauskat pippalot taas pitämässä, tällöin paikalla on puffetti anniskeluoikeuksin. Pääsymaksu on pääsääntöisesti n. 10 - 15 € per pää. Irwin-klubin klubikortista on hyötyä!

Muutama klubi-ilta voidaan siis vielä kesän aikana mahdollisesti polkaista pystyyn, niistä voi tiedustella alla olevista yhteystiedoista. Irwin-bileet voi tilata vaikka omaan kantapaikkaansa. Tietenkin ensin paikan omistajan kanssa neuvottelemalla... eli kun rahoitus järjestyy, järjestyy myös unohtumattomat pippalot, melkeinpä tosiaan minne vaan!

Rääkkylä (4.7.), Keuruu (9.7.), Hämeenlinna (31.7.-1.8.), Valkeakoski (8.8.), myöhemmin vielä Tampere, Hamina, Hämeenkyrö...jne

Tapahtumista päivittyy lähes joka päivä tietoa www.irwingoodman.comiin!

Irwinin klubeista ja tapahtumista voi tiedustella:

Irwin-klubi
siht. Anne Mäki-Kauppila