Tiedotteet-sivulle

Reteestä kaupasta maapallon parhaat (ja uusimmat) tuotteet!

... "pallo"

Uusia tuotteita tulee tarjolle kaiken aikaa, tosin ei tulvimalla, sillä olemmehan todella pieni "nyrkkipaja". Nyt kun uusin, Irwinismi on ikuista -kuvapaita julkaistiin, haluamme kannustaa irwinismin kannattajia kehittelemään koko joukon uusia tuotteita suosittuun pienmyymäläämme. Reteisiin tuotteisiin erikoistunut Retee kauppa, Kauppakeskus Reteenäkin tunnettu, pieni verkkokauppa aloitti uuden vuoden ja uuden vuosikymmenen uusin elein. Useiden tahojen kanssa yhteistyössä vuosina 2010 ja 2011 ilmestyy laaja kirjo uusia tuotteita. Vanhat hyväksi todetut pysyvät edelleen saatavilla, mutta muutamista artikkeleista luovutaan uusien edessä. Uudistuminen alkaa paidoista. Osa uusimmista paidoista on vanhan kertausta, sillä muutamasta suosituimmasta paidasta tehtiin lämpöisemmät versiot. Lisäksi julkaistiin kokonaan uusi paitamalli, t-paitana. Hyvä college- ja hupparimallisto esitellään lähemmin kun se on kokonaan valmis. Kaikki tuotteet Reteessä kaupassa ovat totutusti aina markkinoiden parasta laatua. Uudet paidat ovat paksua ja parasta puuvillaa, hupparit löytyvät myös vetoketjullisina versioina jne.

Paitavalikoimaan kehitellään uutta mallia. Uusin on eräänlainen yleismaailmallinen design-tuote, Maapallo-paita on saanut jo pääkuvansa G-lehdeltä, mutta koko muu lay out annettiin paidan tulevien käyttäjien kehiteltäväksi, tästä kehittelystä järjestettiin suunnittelukilpailu. Tuloksia alkaa näkyä kevään myötä.

Ja "pallo" G-lehdestä (copyright)

Tuotekehittelyideoita tuli mukavasti. Nyt saatua materiaalia käsitellään ja sitten mahdollisesti yhdessä edelleen kehitellään. Palkinnot jaetaan parhaille ehdotuksille. Järjestäjä pitää oikeuden kaikkien suunnitelmien julkaisuun, tuotantoon ja edelleen kehittelyyn. Palkintoina on uusia paitoja ja näihin liittyvää materiaalia.

Irwinin ja Vexi Salmen elämäntyö näkyy monin tavoin Reteen kaupan valikoimassa, mutta kaikki reteet ja retrot tuotteet tulevat olemaan yhä laajentuvan tuotevalikoiman ytimissä.

Irwinin nimeä kantava yhdistys toivottaa kaikki tervetulleeksi vaalimaan suomalaisia asioita! Irwin-klubin liittymisohjeet löydät täältä: Liity Irwin-klubiin! Uusin G-lehti on juuri ilmestynyt!

Reteen kaupan tiedotus

päivitetty 7.4.2010